prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
  • Vaša IP adresa: 44.212.26.248
Izrada web stranica i aplikacija

6 savjeta kako poboljšati web shop

  • POSLuH hosting
  • 04.03.2014.


Sve je više tvrtki koje svoje proizvode i usluge žele plasirati preko interneta. To ne čudi jer je kupovanje preko interneta sve popularnije. U ovom članku nudimo Vam nekoliko savjeta kako možete poboljšati svoju on-line trgovinu tj. web shop i na taj način poboljšati svoju prodaju.


1. PAZITE NA PRVI DOJAM KOJI OSTAVLJA VAŠ WEB SHOP

Istraživanja su pokazala da ljudima treba 7 sekundi za stjecanje prvog dojma. Zbog tog psihološkog momenta, morate paziti da u tom kratkom roku prenesete potencijalnim kupcima koji pregledavaju Vaš web shop dojam povjerenja i sigurnosti. Dva su ključna pitanja koja se morate upitati kada pogledate svoj web shop: 1. Mogu li kupci u nekoliko sekundi raspoznati što točno prodajemo? i 2. Bi li nam kupac povjerio podatke o svojoj kreditnoj kartici? Ako je odgovor na jedno ili oba pitanja negativan, Vaše šanse za daljnju interakciju s kupcima i realizaciju prodaje su ravne nuli.


2. ISPROBAJTE VIŠE RAZLIČITIH DIZAJNA WEB SHOPA

Ključno je znati koji tip stranice na kojoj ćete prikazati proizvod ili uslugu koju prodajete će rezultirati u većoj prodaji. Međutim, nemojte svakih mjesec dana mijenjati dizajn web shopa za sve korisnike kako bi to doznali. Umjesto toga, testirajte različite dizajne istovremeno tako da pojedinim korisnicima koji posjete Vašu web stranicu prikažete drugi dizajn. Primjerice, ako prodajete mobitele, probajte pojedinim korisnicima prikazivati tekstualni opis uz sliku proizvoda, a drugima video u kojem se prikazuju značajke mobitela. Potom analizirajte prodajne rezultate kako biste uvidjeli koji način prikazivanja proizvoda je ostvario veću prodaju. Takvim testiranjem možete utvrditi na koji način ćete lakše kupcima prenijeti poruku o proizvodu ili usluzi i tako ostvariti veće prihode.


3. JASNO UNAPRIJED ISTAKNITE CIJENU PROIZVODA/USLUGE I UVJETE ISPORUKE

Osobe koje kupuju preko interneta ne vole iznenađenja. Ako se kupac odluči za kupnju nekog proizvoda zbog izvrsne cijene koju ste istaknuli, a tek pri kraju ispunjavanja narudžbenice dozna da cijena i nije toliko izvrsna zbog troškova isporuke proizvoda koje niste istaknuli na početku, najvjerojatnije će odustati od kupnje. Zbog toga se morate potruditi da Vaši kupci odmah znaju koliki su ukupni troškovi. Najbolje je iskreno i izravno uputiti kupca na cjelokupni trošak kupnje nekog proizvoda jer ćete time s kupcem stvoriti odnos povjerenja i razumijevanja, što će sigurno pomoći prodaji.


4. SKUPLJAJTE E-MAIL PRETPLATNIKE

Jednokratni kupci donose brzu lovu, ali kupci koji se vraćaju su ti koji su okosnica dobrog posla. Kupce možete pretvoriti u povratnike i angažirati ih na različite načine, uključujući društvene mreže i verbalnu interakciju, ali na današnjem tržištu naročito se podcjenjuje snaga e-maila. Interakcija preko društvenih mreža u obliku "lajkova", "retweetova" i slično izrazito je pasivni oblik potpore, dok je pretplata na primanje newslettera preko e-maila najbolji način povezivanja trgovaca i kupaca. Potičite svoje kupce da se pretplate na Vaše newslettere i pobrinite se da im se to isplati. Najjednostavniji način je stavljanje checkboxa u narudžbenicu pomoću kojeg se kupci mogu jednostavno pretplatiti na newsletter. No, postoje i druge metode kao što su iskočni prozori u javascriptu za one koji se još nisu odlučili na kupnju. Nakon što se posjetitelji pretplate na Vaš newsletter povremeno im ponudite ekskluzivne popuste na svoje proizvode. To će poboljšati učinkovitost buduće komunikacije između Vas i kupca.


5. INTEGRIRAJTE DRUŠTVENE MREŽE U SVOJ WEB SHOP

Dobar glas je uvijek bio i uvijek će biti učinkoviti marketinški alat. Ništa nije vrjednije od povjerenja koje se pripisuje drugom kupcu istog proizvoda. Društvene mreže su izvrstan alat za širenje dobrog glasa. Na web stranice sa opisima proizvoda obavezno stavite gumbe za dijeljenje (sharing buttons) tako da ih posjetitelji mogu podijeliti s prijateljima. Stavite sharing gumbe i na kraju on-line narudžbenice, tako da kupci mogu sa svojim prijateljima podijeliti i činjenicu da su od Vas kupili neki proizvod. To su male promjene koje Vam mogu donijeti doista mnogo prednosti i povećati Vaše prodajne rezultate.


6. JASNO ISTAKNITE KAKO VAS KUPCI MOGU KONTAKTIRATI

Sva rješenja koja smo prethodno spomenuli izvrstan su način poboljšavanja prodaje, ali kontakt sa stvarnom osobom može učiniti čuda za poslovni odnos. Svugdje jasno istaknite kako Vas Vaši kupci ili korisnici Vaših usluga mogu kontaktirati, neovisno o tome što to može povećati Vaše troškove, jer će netko na upite morati i odgovarati. Ako odgovorite na pitanja svojih kupaca to će dovesti do bolje prodaje, a steći ćete ugled tvrtke kojoj je stalo do njezinih kupaca.


Kako biste što bolje izradili svoj web shop i ostvarili bolje prodajne rezultate morate razumijeti s čime se posjetitelji Vaših web stranica susreću prilikom donošenja odluke o kupnji. Razmislite kakav prvi dojam ostavljaju Vaše web stranice i web shop, isprobajte različite dizajne i uvijek jasno istaknite važne informacije. Komunicirajte s kupcima preko e-maila i integrirajte društvene mreže u Vaš web shop kako biste gradili svoj brend. Kombiniranjem ovih tehnika i osluškivanjem potreba svojih kupaca zasigurno ćete ostvariti pozitivne pomake vezano uz svoje prihode, imidž i budućnost.

Ako već imate web shop, savjetujemo Vam da ga smjestite na POSLuH hosting - najbrži i najpouzdaniji hrvatski web hosting s više od 18 godina iskustva. Ako još niste izradili web shop, a treba Vam pomoć profesionalaca, i tu Vam možemo pomoći. Imamo bogato iskustvo u izradi svih vrsta web shopova i s lakoćom možemo ispuniti sve Vaše želje. Slobodno nam se obratite ako imate bilo kakvo pitanje o nekoj od naših usluga.