prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
  • Vaša IP adresa: 3.137.170.183
Izrada web stranica i aplikacija

Kako iskoristiti Twitter za promidžbu web stranice

  • POSLuH hosting
  • 07.10.2013.


Twitter
je u samo sedam godina prerastao iz skromne web stranice za mikroblogging u čudovištan internetski fenomen. Ne samo da danas svi znaju za Twitter, nego je postao i nezaobilazan alat za online marketing.

To nije nimalo čudno s obzirom na to da Twitter trenutno ima 190 milijuna jedinstvenih mjesečnih posjetitelja, a više od 35 tisuća novih korisnika počinje ga koristiti svakoga dana. Svi ti korisnici dnevno odašilju otprilike 58 milijuna tweetova. Ovi podatci Twitter čine izvrsnim mjestom za stjecanje novih klijenata. U nastavku slijedi nekoliko savjeta za promidžbu pomoću Twittera.


1. POSTAVITE SVOJ PROFIL

Vaš profil je Vaša posjetnica na Twitteru. Postavite svoju osobnu sliku, a ne sliku svog brenda ili logotipa. Na Twitteru je najbolje nastupati osobno, osim ako se ne radi o velikom i dobro poznatom brendu. Pokušajte izbjegavati neprikladne riječi i probajte uključiti ključne riječi vezane uz Vašu djelatnost kako bi Vas drugi pretraživanjem lako pronašli. Također, nemojte zaboraviti i poveznicu na svoju web stranicu.


2. PAZITE KOGA PRATITE

Kada se pridružite Twitteru, otkrit ćete da će Vas vrlo brzo početi pratiti mnoštvo različitih ljudi. No, ne morate i Vi njih pratiti. Trebali biste paziti da Vaš tijek tvitova ima relevantan, zanimljiv i donekle koherentan sadržaj. Pratite utjecajne osobe iz svoje djelatnosti i ponovite njihove tvitove ako mislite da će zanimati Vaše sljedbenike.


3. NE ZABORAVITE TVITATI

Stvari na Twitteru odvijaju se puno brže nego na Facebooku ili LinkedInu, pa je neprestan tijek tvitova nužan da biste zadržali zanimanje drugih za Vas. Pokušajte tvitati najviše dva do tri puta na sat. Možete tvitati linkove na svoje najnovije blog članke ili shareati događaje na kojima ćete sudjelovati. Tvitajte o svojim trenutnim akcijama. Ipak, pazite da se Vaši tvitovi ne odnose samo na posao. Komunicirajte sa sljedbenicima i drugima koji su relevantni za ono što radite.


4. POMAŽITE I BUDITE RELEVANTNI

Svatko će cijeniti ako mu pomognete kada mu je to potrebno. Odgovorite na pitanja u svome timelineu za koja imate odgovor i dajte povratne informacije ili komentare kada su relevantni. Pokušajte održavati razgovore živima, naročito ako Vam se pruža prilika da nekome pomognete ili ostavite dobar dojam.


5. PROMIČITE SVOJ PROFIL

Nakon što postavite svoj profil i već skupite dosta pravih tvitova, počnite promicati svoj profil u svakoj prilici u kojoj možete. Istaknite svoju @ Twitter šifru na svojoj web stranici ili blogu, na svojim posjetnicama, u svome životopisu i na drugim mjestima na kojima je to prikladno.


6. TWITTER CHAT

Odličan način da angažirate svoje klijente je putem Twitter chatova. Možete zakazati chat oko određenog hashtaga (npr. #webhosting) u kojem svatko može sudjelovati. Hashtag (e.g., #hosting) služi kao način za povezivanje tvitova, tako da će svatko tko traži određeni hashtag vidjeti sve tvitove koji ga sadrže. Twitter chatovi su također izvrstan način za povezivanje s drugima s kojima dijelite slične interese.


7. OMOGUĆITE SHAREANJE SADRŽAJA NA SVOJOJ WEB STRANICI

Ovo se ne odnosi samo na Twitter, nego na sve društvene mreže. Koristite share gumbe koje posjetitelji mogu lako uočiti, a možete instalirati i priključke koji omogućuju tvitanje izravno s Vaše web stranice.


8. OMOGUĆITE EKSKLUZIVNE PONUDE ZA SVOJE SLJEDBENIKE NA TWITTERU

Koristite kupone i promotivne kodove kako biste se zahvalili svojim sljedbenicima na podršci Vašeg poslovanja.


9. ODMAH ODGOVORITE KADA VAS NETKO SPOMENE

Budite interaktivni i komunicirajte s ljudima koji Vas spominju. Zahvalite onima koji o Vama šire pozitivne informacije i pokušajte raščistiti negativne komentare što je brže moguće.


10. ZATRAŽITE POVRATNE INFORMACIJE

Jednako kao i kod drugih sredstava komunikacije, možete pitati svoje sljedbenike da Vam daju povratne informacije kako biste doznali gdje dobro postupate, a gdje ne. Tako najbolje možete doznati kako čim bolje iskoristiti svoju prisutnost na Twitteru.


11. SPONZORIRANI TVITOVI I HASHTAGOVI

Sponzorirani tweet je tweet koji se pojavljuje u tijeku tvitova osoba koje odgovaraju ciljanoj publici. Sponzorirani hashtagovi pojavljuju se u popisu Twitter trendova, odnosno popisu popularnih tema o kojima u određeno vrijeme ljudi najviše raspravljaju. Plaćeno oglašavanje na Twitteru može Vas dosta koštati, pa ga obično koriste samo veće tvrtke. Međutim, ako ga možete priuštiti, na taj ćete način doprijeti do velikog broja ljudi.


12. POSTANITE „MOBILNI“

Oko 43% korisnika Twittera toj web stranici pristupa s mobilnih telefona, pa probajte to i Vi. Preuzmite Twitter aplikaciju i postavite svoj račun tako da možete tvitati pomoću poruka. Također biste trebali potaknuti svoje sljedbenike da se predbilježe i primaju Vaše tvitove u porukama.

Uzmite u obzir da Twitter neće napraviti čudo za Vaše poslovanje preko noći. Ključ je da budete stalno prisutni i aktivni. Otkrijte što funkcionira za Vašu tvrtku, držite se toga i Twitter će za Vas s vremenom sigurno donijeti dobre rezultate.