prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
  • Vaša IP adresa: 18.97.9.169

Nekoliko praktičnih savjeta za uspješniji marketing pomoću Twittera

  • POSLuH hosting
  • 09.12.2015.

Jedna od društvenih mreža koja se može pokazati vrlo korisnom za privlačenje posjetitelja na Vašu poslovnu web stranicu je svakako Twitter. Ono što je kod Twittera izvrsno je to što svoje poslovanje, koristeći pametne strategije, možete promovirati potpuno besplatno te lako pronaći ciljanu publiku koja će vjerojatno biti zainteresirana za usluge ili proizvode koje nudite.

U ovom članku dajemo vam savjete kako iskoristiti Twitter kao jedan od ključnih alata u Vašoj marketinškoj strategiji i privući i zainteresirati više osoba za usluge ili proizvode koje nudite.

SAVJET: POSTAVITE CILJEVE ZA PROMIDŽBU POMOĆU TWITTERA

Prije planiranja svake, pa tako i strategije koju ćete primijeniti za promidžbu svojeg poslovanja na internetu, prvo biste trebali jasno odrediti što točno želite postići, odnosno koji su Vaši ciljevi. Ako želite navesti više osoba da pregleda Vašu web stranicu, tada biste kao ciljeve trebali postaviti sljedeće:

  • • prikupiti što je više moguće sljedbenika Vašeg Twitter računa
  • • navesti sljedbenike da posjete Vašu web stranicu
  • • upoznati sljedbenike sa svojim novim proizvodom ili uslugom
  • • izgraditi pozitivno mišljenje o svom brendu, prozvodima ili uslugama pomoću Twittera kao PR alata.
  • • izgraditi zajednicu istomišljenika koji Vam mogu dati ideju kako poboljšati proizvode, usluge ili cjelokupnu marketinšku strategiju.
  • • pružati korisničku podršku objavljivanjem korisnih sadržaja i izravnim razgovorima s korisnicima, kako bi dobili maksimum iz Vaših proizvoda ili usluga.
  • • komunicirati s utjecajnim osobama u Vašoj poslovnoj grani i istomišljenicima, te razmjenjivati korisne informacije s njima.

SAVJET: IDENTIFICIRATI CILJANU PUBLIKU

Ciljanje publike na Twitteru je zamoran zadatak, ali je ključan. Možete čak i sastaviti liste kako biste vodili računa o tome kojim sljedbenicima se sviđa koji sadržaj.

Slijede neki od načina na koji možete tražiti korisnike Twittera za koje je vjerojatno da će ih zanimati Vaši proizvodi ili usluga:

  • • tražite potencijalnu publiku prema ključnim riječima u njihovim biografijama. Pri tome možete koristiti neke alate kao što su Followerwonk koji je besplatan. Također možete tražiti korisnike prema njihovoj lokaciji.
  • • tražite potencijalnu publiku pomoću hashtagova: Koristite hashtagove koji su relevantni za Vašu poslovnu granu i pregledavajte tko je objavio tweetove s pojedinim hashtagom te tko na te tweetove odgovorio.
  • • aktivno odgovarajte na tweetove koje smatrate korisnima ili zanimljivima kako biste izgradili odnos s osobama koje su objavile tweet

SAVJET: UTVRDITE KOJE JE NAJBOLJE VRIJEME ZA TWEETANJE

Logično je da neće svi istovremeno biti na internetu, a kamoli na Twitteru 24 sata dnevno. Stoga je potrebno ustanoviti kada je većina Vaših sljedbenika online i objavljivati tweetove u to vrijeme.

Kako biste utvrdili koje je najbolje vrijeme za tweetanje uzmite u obzir gdje se nalazi većina Vaših sljedbenika te tweetaju li Vaši sljedbenici većinom tijekom dana ili po noći. U tom zadatku od velike pomoći mogu biti razne aplikacije kao što su SocialBro, Hootsuite Autoschedule i Tweriod.

SAVJET: KORISTITE TWITTER KAKO BISTE DOBILI IDEJU ZA TEMU O KOJOJ ĆETE PISATI

Ako svoje proizvode ili usluge nastojite promovirati pišući e-knjige ili blog članke, Twitter Vam može uvelike pomoći da dobijete ideju o čemu ćete pisati. Možete u Twitterovu tražilicu upisati ključne riječi kako biste dobili uvid u to o čemu se najviše priča u Vašoj poslovnoj grani. Tako možete nabasati na mnoge rasprave, članke, najave konferencija i drugih događanja i slično. Na taj način doznat ćete koji su trenutni trendovi, koje su vruće teme, što Vaša ciljana publika treba i želi, o čemu govore utjecajne osobe i mnogo više od toga.

Osim toga možete pratiti svoju mrežu. Vaši sljedbenici koji tweetaju o Vašoj poslovnoj grani mogu Vam dati dragocjene ideje. Primjerice, ako uvidite da se mnogi sljedbenici raspituju o nečemu, primjerice o optimiziranju web stranica za Google, možete o tome napisati tutorijal.

SAVJET: PRATITE SVOJE KONKURENTE

Twitter je jedna od najpopularnijih društvenih mreža za brendove, pa je prateći Twitter lako shvatiti čime se bavi Vaša konkurencija. Jednostavno pratite njihove Twitter račune kako biste ustanovili koje njihove strategije promidžbe na Twitteru daju rezultata. Ne morate ih doista pratiti tako da postanete njihovim sljedbenicima, već možete napraviti privatnu listu koja je vidljiva samo Vama, a također možete dodati i Twitter račune njihovih zaposlenika ako znate koji su.

Čitajte njihove tweetove i analizirajte odgovore koji su dani na te tweetove. Također vodite računa i o tome koje članke Vaši konkurenti dijele. Ako je njihova strategija privlačenje posjetitelja kreiranjem mnogo sadržaja, moći ćete vidjeti daje li takva strategija rezultate te kako njihova publika reagira.

SAVJET: PAŽLJIVO BIRAJTE ŠTO ĆETE DIJELITI

Na Twitteru biste trebali dijeliti raznolike sadržaje, a ne samo tekst. Twitter je društvena mreža koja podržava čitav niz različitih medijskih formata uključujući tekst, fotografije, video, linkove i slično.

Tekst je izvrstan ako imate neku vijest ili zanimljivost koju brzinski želite podijeliti ili svojoj publici želite postaviti neko pitanje. Fotografije su uočljivije i uvijek na Twitteru dobivaju više pažnje i odaziva korisnika, a video može učiniti čuda kod prave publike.

Kako biste povećali doseg svakog pojedinog tweeta svakako pametno koristite i hashtagove, naročito uz linkove, kako bi korisnicima Twittera bilo jasno gdje link vodi ili na što se odnosi.

SAVJET: REKLAMIRAJTE SVOJU WEB STRANICU ILI ONLINE SADRŽAJE

Ako ga koristite kako treba, pomoću Twittera možete dovesti mnoštvo posjetitelja na svoju web stranicu. Međutim, nije dovoljno u tweet uključiti samo naslov blog članka koji ste napisali uz link. Morate probati navesti publiku da se uključi u raspravu i da se odazove.

Stoga morate biti kreativni kada sastavljate tweetove u kojima reklamirate svoje blog članke, video zapise ili drugi sadržaj. Slijedi nekoliko smjernica kako ostvariti više klikova pomoću tweetova:

  • • pazite da Vaši tweetovi budu kratki. Iskustva mnogih korisnika Twittera pokazala su da tweetovi od otprilike 100 znakova daju najbolje rezultate. Kada reklamirate link, napišite samo kratki uvod. Dovoljno je samo da čitatelj dozna što može očekivati ako klikne na link.
  • • navedite citat iz svoga članka. Citat bi trebao biti precizan i ostavljati jasan dojam o čemu se radi u članku.
  • • koristite hashtagove. Hashtagovi su izvrstan način da doprijete do osoba iz Vaše poslovne grane koje Vas (još) ne slijede. Koristite uobičajene hashtagove u Vašoj poslovnoj grani ili kreirajte svoje vlastite brendirane hashtagove i potičite druge da ih koriste.
  • • u svojem tweetu spomenite i Twittere publikacija, utjecajnih osoba u Vašoj poslovnoj grani itd. Te osobe će biti polaskane i moguće je da će podijeliti Vaš tweet, tako da će tweet vidjeti i njihova publika.
  • • zatražite retweet: jednostavno zamolite svoje sljedbenike da retweetaju Vaš tweet. Iskustva su pokazala da se u tom slučaju tweetovi mnogo više dijele.
  • • postoji mogućnost i plaćenog reklamnog tweeta. Ako želite da Vaš tweet vidi još više osoba nego inače možete platiti tzv. promovirani tweet, što Vam može dovesti puno posjetitelja.

I ZA KRAJ

Twitter daje bezbroj mogućnosti za promidžbu Vaših online sadržaja koje su u najvećem broju slučajeva potpuno besplatne. Mnoga trgovačka društva i poznati brendovi s razlogom investiraju mnogo više u Twitter nego u neke druge društvene mreže. Zato se nemojte ustručavati nego krenite na Twitter kako biste promovirali svoju web stranicu, blog ili druge internetske sadržaje. Bit ćete ugodno iznenađeni!