prodaja@kockaikugla.com hr@kockaikugla.com vjeko.kovacicek@kockaikugla.com info@kockaikugla.com mail@kockaikugla.com webmaster@kockaikugla.com admin@kockaikugla.com kockaikugla.com web.kockaikugla.com www.kockaikugla.com

Korisničko sučelje

Kontaktirajte nas

  • Nazovite:+385 1 3841 042
  • Email adresa: podrska@posluh.hr
  • Adresa: Livanjska 11, Zagreb, Hrvatska

Zatvori

Podrška
Već 20 godina s Vama!

Novosti

  • 01.
    lis
    2013.

Plan za izradu web stranice u 9 koraka

Izrada web stranice bez plana je poput izgradnje zgrade bez projekta. Bez obzira na to hoćete li sami sebi ili svojoj tvrtki izraditi stranicu ili ćete izradu web stranice naručiti od profesionalnih web dizajnera, prethodnim planiranjem web stranice možete izbjeći izostavljanje nekih važnih elemenata ili funkcionalnosti stranice, a time i dodatne troškove ili druge neugodnosti.

Ako ste web dizajner i bavite se izradom web stranica za druge, stavljanje na papir svega vezanog uz web stranicu određenog klijenta prije slanja ponude i početka izrade weba pomoći će Vam da odredite realan rok izrade i da ga se držite, kao i da odredite pravu cijenu svojih usluga. Na svog klijenta ostavit ćete dojam da ste temeljiti i profesionalni u tome što radite. Tako možete izbjeći i nesuglasice i nesporazume s klijentom oko toga što je zapravo bilo dogovoreno i što je uključeno u cijenu koju ste ponudili za izradu weba, koje su nažalost vrlo česte ako se web projekt pomno ne isplanira.


1.    ODREDITE CILJEVE I SVRHU WEB STRANICE

Koja je svrha web stranice? Treba li stranica služiti samo za predstavljanje tvrtke? Je li namijenjena prodaji proizvoda ili usluga? Želi li se njome skrenuti pozornost javnosti na neki važan društveni problem? Vrlo je bitno znati koja je svrha web stranice i koja je publika na koju ciljate. Također biste trebali odrediti ciljeve koji se žele postići web stranicom. Koliko posjetitelja očekujete da će web stranica imati mjesečno? Za koliko od njih očekujete da će se pretplatiti na newsletter? Kolika prodaja je planirana preko web stranice? Postavite mjerljive, točno određene ciljeve za svoju web stranicu koji su u skladu s Vašim marketinškim ciljevima. Analitički alat poput Google Analytics omogućit će Vam praćenje uspješnosti Vaše web stranice kroz vrijeme.


2.    ODREDITE PRORAČUN ZA WEB STRANICU

Bilo da ste uhodano trgovačko društvo ili tek počinjete s poslovanjem, uvijek trebate planirati proračun za troškove web stranice. Morate predvidjeti novčana sredstva za web dizajn, programiranje i web hosting. Također biste trebali predvidjeti i sredstva za održavanje web stranice i za poboljšavanje sigurnosti web stranice, naročito ako web stranicu želite izraditi pomoću open source aplikacija kao što su Wordpress ili Joomla, koje su podložne neovlaštenim upadima ako se redovito ne nadograđuju. Istražite tržište i savjetujte se sa stručnjacima. Nemojte nekoga angažirati samo zato što je jeftiniji od drugih, jer ćete ono što uštedite na izradi web stranice vjerojatno kasnije morati platiti za popravke i zakrpe. Bolje je odabrati web dizajnera na temelju iskustva, dojma, preporuka i primjera njegovih ranijih radova, nego cijene.


3.    RASPODIJELITE ZADATKE

Na web stranici gotovo uvijek radi više od jedne osobe. Okupite tim ljudi koji će raditi na web stranici. Tim se može sastojati od:

•    Predstavnika tvrtke (vlasnika, osobe zadužene za marketing i slično)
•    Web developera
•    Web i grafičkog dizajnera
•    Osobe koja će napisati tekstove za stranicu

Pobrinite se da svi u timu znaju koja je njihova uloga i što se od njih očekuje te se pobrinite da se drže rokova i da budu uvijek upoznati s novim momentima vezanim uz izradu web stranice.


4.    OSMISLITE STRATEGIJU ZA OBJAVLJIVANJE SADRŽAJA NA WEB STRANICI

Koju vrstu sadržaja će prikazivati web stranica? Sadržaj je sve iz čega posjetitelji web stranice dobivaju informacije. To mogu biti, primjerice:

•    Blog članci
•    Dokumenti
•    Video
•    Slike (primjerice, galerija slika)
•    Ugrađeni social media feedovi (primjerice, Twitter objave ili novosti s Facebook stranice)

Vaša strategija je u biti plan kako želite prezentirati svoj sadržaj tijekom vremena. Primjerice, možda želite objaviti dva blog članka mjesečno ili četiri puta godišnje postaviti besplatnu e-knjigu koju će Vaši posjetitelji moći preuzeti. Sadržaj je ključan aspekt web stranice, pa zatražite pomoć ako mislite da ne možete sami osmišljati dobar sadržaj. Angažirajte nekoga tko je iskusan u pisanju za web i uložite u profesionalne fotografije svoje tvrtke i zaposlenika.


5.    PRAVILNO STRUKTURIRAJTE WEB STRANICU

Odlučite koje ćete stranice koristiti i što će biti na svakoj od tih stranica. Većina web stranica ima stranice „O nama“ i „Kontakt“, no stranice koje ćete koristiti moraju biti prilagođene potrebama Vašeg poslovanja.


6.    NAPRAVITE NACRT WEB STRANICE

Nacrt ili skica web stranice obično se radi u Photoshopu ili Fireworksu. Ne morate se truditi oko previše detalja u nacrtu, koristite neki nasumično odabrani tekst i slike. Skica služi samo da bi sve zainteresirane osobe dobile dojam o tome kako će web stranica izgledati.


7.    POČNITE IZRADU WEB STRANICE

Dobar web dizajn uključuje i visoku upotrebljivost stranice i njezinu estetsku vrijednost. Ružna web stranica otjerat će posjetitelje, a isti učinak imat će i web stranica koja je kaotična i nepregledna. Pri izradi web stranice uzmite u obzir sljedeće:
 

  • Navigacija mora biti lako razumljiva i jednostavna za pronaći. Istraživanja su pokazala da većina korisnika očekuje da će navigacija web stranice biti vertikalna.
  • Koristite lako čitljiv font za blokove teksta. Odaberite boju pozadine i boju teksta koje su dobar kontrast jedna drugoj (savjet: Nemojte stavljati žuti tekst na bijelu pozadinu).
  • Pobrinite se da web stranica stane na ekran. Koristite osjetljivi (responsive) dizajn kako bi se web stranica prilagođavala zaslonima svih veličina.
  • Neka Vaša web stranica bude „lagana“ kako bi se brzo učitavala.
  • Logotip tvrtke i slogan trebali bi biti na istaknutom mjestu na web stranici.
  • Stilovi i boje trebali bi se dosljedno primjenjivati na svim dijelovima web stranice.
  • Tekst bi trebao biti jasan i sažet, a važne informacije i značajke (npr. obrazac za pretplatu na newsletter) trebale bi biti istaknute.

     


8.    TEMELJITO TESTIRAJTE WEB STRANICU

Testiranje je važno za uklanjanje bugova i ispravke grešaka koje ste inicijalno previdjeli. Pobrinite se da se web stranica prikazuje na način na koji želite u svim preglednicima, uključujući Chrome, Firefox, Internet Explorer i mobilne web preglednike kao što su Safari i Opera Mini. Testirajte stranicu na svom mobitelu, tabletu i mobitelima i tabletima svojih kolega također. Cilj je da se web stranica isto prikazuje neovisno o zaslonu na kojem ju gledate. Pobrinite se da svi Vaši linkovi rade, da su slike ispravno dimenzionirane i da ste probni tekst svugdje gdje ste ga koristili zamijenili sa stvarnim sadržajem. Provjerite rade li svi obrasci i slične funkcionalnosti.


9.    REDOVITO ODRŽAVAJTE WEB STRANICU

Nakon što pustite web stranicu online, Vaš posao nije završen. Web stranica je živo biće i neprestano predstavlja Vašu tvrtku. Stoga je izuzetno važno redovito ju održavati. Pratite software za analizu kako biste doznali je li Vaša stranica uspješna i ima li mjesta za napredak. Pazite na mjerljive rezultate, kao što su broj jedinstvenih posjetitelja, bounce rate i podatci o tome koje stranice su najpopularnije na Vašem webu.

Također biste trebali imati plan za održavanje web stranice. Primjerice, tko je odgovoran za postavljanje novog sadržaja i praćenje sigurnosti web stranice. I naravno, zatražite povratne informacije od svojih korisnika. Povratne informacije izvrstan su alat za poboljšavanje web stranice.


Planiranje web stranice dovoljno vremena unaprijed jednako je važno kao i planiranje svega drugoga u poslovnom svijetu, no to mnogi zanemaruju. Pomno planiranje web stranice je velika investicija i poboljšat će Vaše izglede za izradu web stranice koja će Vam dugo dobro služiti.

Ako imate bilo kakvo pitanje o izradi web stranica ili biste željeli da Vašu web stranicu izrade iskusni profesionalci, slobodno nam se obratite. Imamo više od 15 godina iskustva u izradi web stranica, s preko 500 uspješnih projekata iza nas.

Ako nemate iskustva u izradi web stranica, a željeli biste sami napraviti web stranicu, preporučujemo da bacite oko na naš Website Express paket, u kojem ćete po pristupačnoj cijeni dobiti aplikaciju za jednostavnu izradu web stranice, web hosting za smještaj te web stranice i registraciju jedne .com.hr, .eu, .com, .net, .biz, .info, .org, ili .name domene po Vašem izboru.
 

Cloud hosting na najsuvremenijoj hosting platformi

Web hosting

već od 20 kn/mj

Ako želite visoko raspoloživ, pouzdan i brz hosting na cloud platformi, naši hosting paketi idealni su za Vas. Bilo da želite smjestiti osobnu stranicu, poslovnu web trgovinu ili neki drugi online servis, mi smo Vaš pravi izbor.

Odaberi hosting paket

Domene

već od 37 kn/god

Brza i jednostavna registracija vlastite domene u par koraka, vlastita administracija domene te više od 70 ekstenzija domena u ponudi. Registrirajte već danas svoju domenu po iznimno povoljnim cijenama.

Odaberi domenu

VPS Serveri

već od 320 kn/mj

Trebate više snage i resursa za svoje web stranice? Naši kvalitetni i snažni VPS serveri riješit će sve Vaše probleme. Uvjerite se sami uz besplatno 30-dnevno probno razdoblje koje nudimo sami mi.

Odaberi VPS Server

Web stranice

već od 600 kn

Nemate web stranicu? Niste zadovoljni sa svojom postojećom stranicom? Za Vas ćemo izraditi web stranicu koristeći najmodernije i provjerene tehnološke metode poput HTML5 standarda i responzivnog dizajna.

Pogledaj ponudu